loading...

ادکلن لالیک

 یبا بلا سیب سیبل بلک افغان جذابیت یک رایحه ماندگارسه شنبه 06 خرداد 1399 ادکلن مورد علاقتو بلک افغان انتخاب کنسه شنبه 06 خرداد 1399 ادکلن بلک افغان ارسال به سراسر کشورسه شنبه 06 خرداد 1399 تن

لالیک

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانلود آهنگ در تاریخ 1403/01/21 و 13:55 دقیقه ارسال شده است

ایزی موزیک یک سایت دانلود آهنگ است که امکان دسترسی آسان و بدون محدودیت به هزاران آهنگ از سراسر ایران و جهان را فراهم می‌کند. این سایت با رابط کاربری ساده و کاربرپسند، به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی موسیقی مورد علاقه خود را پیدا و پخش کنند، همچنین با قابلیت‌های مختلفی نظیر پیشنهادات موسیقی بر اساس سلیقه کاربران، تجربه‌ی گوش دادن به موسیقی را بهبود می‌بخشد. ایزی موزیک همچنین امکان پخش آنلاین و دانلود آهنگ‌ها برای گوش دادن آفلاین را نیز فراهم می‌کند.

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
معرفی اجمالی ادکلن لالیک

انواع ادکلن های روز دنیا 

ادکلن زنانه لانکوم La Vie Est Belle

ادکلن زنانه لانکوم La Vie Est Belle، با داشتن رایحه ای گلدار، میوه ای، خوراکی و ماندگاری بالا، مناسب برای ماه های سرد سال و یا میهمانی های نیمه رسمی شبانه است. رایحه وانیل، نعنا هندی، گل یاس، زنبق و شکوفه پرتقال به کار رفته در آن همچنین رایحه تلخ بادام به راحتی در میان ترکیباتش قابل استشمام می باشد. ادکلن زنانه لانکوم La Vie Est Belle، پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی دارد و انتخاب بی نظیری برای مصرف رسمی یا روزانه در فصلهای پاییز و زمستان است.


ادکلن زنانه ایو سن لوران مدل Mon Paris

«ایو سن لوران» (Yves Saint Laurent) خط جدید سری عطرهای Mon Paris را با معرفی یک عطر زنانه با همین نام کامل‌تر کرد. این ادو پرفیوم بوی شیرینی دارد و برای استفاده در فصول بهار و پاییز مناسب است. رایحه‌ی این عطر مناسب بانوان عاشق‌پیشه و احساساتی است. ادکلن زنانه ایو سن لوران مدل Mon Paris حجمی برابر با 90 میلی‌لیتر دارد. این حجم از عطر با توجه به غلظت مناسبش تا مدت زیادی برای استفاده‌های روزانه‌ی بانوان کافی خواهد بود. پس از اولین اسپری از مون پاریس روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی توت‌فرنگی، تمشک، گلابی، نارنج، آلدهید، پرتقال و نارنگی خواهید شد. این نت‌های شیرین شادی و تازگی را به شما هدیه می‌کنند. بطری این عطر بسیار شیک و زنانه طراحی شده است. دور گردن بطری یک روبان مشکی به شکل پاپیون بسته شده است. مایع درون بطری به رنگ صورتی است و از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود.


ادکلن ناسوماتو بلک افگانو ( بلک افغان )

يکي از عطرهاي محبوب و خاص دنيا که طرفداران پرشماري هم دارد، محصولي از برند ناسوماتو است. اين پرفيوم که براي آقايان و بانوان مورداستفاده قرار مي‌گيرد، بلک افگانو نام دارد. بلک افگانوي 30 ميلي‌ليتري با حجم کوچک و در بزرگش، بسيار خاص و منحصربه‌فرد طراحي شده است. سياه‌رنگ بودن مايع درون بطري، به‌نوعي وجه‌تسميه‌ي اين عطر به‌حساب مي‌آيد. روي شيشه، نام Black Afgano در يک کادر سفيدرنگ با خط سياه نوشته شده است. در بطري از يک تکه چوب طبيعي سياه ساخته‌ شده و مثل يک کلاه بزرگ روي شيشه سوار شده است. گردن باريک و فلزي بطري به رنگ نقره‌اي است و درخشش آن، حتي از فاصله‌هاي نه‌چندان نزديک، به چشم مي‌آيد. طراحي و فرمولاسيون اين عطر را عطرساز مشهور الساندرو گوالتيري انجام داده است. اگر در پي يافتن عطري هستيد که بتوانيد با همسرتان به‌طور هم‌زمان استفاده کنيد، بلک افگانو جزو انتخاب‌هاي نخست شما خواهد بود. وقتي اين عطر را روي پوست و محل نبضتان اسپري کنيد، متوجه بوي گياه شاهدانه و نت‌هاي سبز خواهيد شد. بوي گياه شاهدانه شما را به خلسه‌اي عميق و روحاني مي‌برد. اين تازه شروع کار بلک افگانو است. وقتي کاملاً در اين خلسه فرو رفتيد، نت‌هاي مياني با وجود صمغ، نت‌هاي چوبي، قهوه و تنباکو به استقبال شما خواهند آمد. اين ترکيب اسموکي و سرشار از تلخي قهوه، آرامش و تمرکزي مثال‌زدني در شما ايجاد مي‌کند. وقتي مدت زيادي از اين حالت گذشت، بوي بخور خوشبو و چوب عود (آگار) را استشمام خواهيد کرد. بوي عود باعث آرامش و امنيت دروني شما مي‌شود؛ گويي در جلسات مديتيشن و مراقبه‌هاي روحاني حضور داريد. پرفيوم ناسوماتو مدل بلک افگانو با حجم 30 ميلي‌ليتري و بوي اغواکننده‌اش، براي استفاده‌ي مشترک بين آقايان و بانوان ساخته شده است. اگر بين بو و قيمت عطر، اولي براي شما مهم‌تر است، بدون شک از انتخاب اين عطر رضايت هميشگي خواهيد داشت.


ادکلن مردانه جوپ هوم (joop! Homme)

ادکلن مردانه Joop! Homme عطری بسیار حس برانگیز و نفسانی که از گروه بویایی شرقی در سال 1989 توسط Michel Almairac طراحی شد. عطریست پرشور ، لذت بخش و کاملاً مردانه که به یکی از محبوب ترین ادکلن های مردانه جوپ تبدیل شده است. عطر و بوی غنی آن مناسب برای مراسم شب است تا در کانون توجهات قرار بگیرید.
رایحه ی اولیه = لیمو شیرین ، ترنج ، شکوفه پرتقال پرتقا ماندارین
رایحه ی میانی = دارچین ، هل ، گل برف ، گل آفتاب پرست ارغوانی و یاس
رایحه ی پایانی واصلی = چوب صندل ، دانه های تونکا ، وانیل و نعناع هندی

ادکلن مردانه دانهیل آبی (Dunhill Desire Blue)


ادکلن Desire Blue آلفرد دانهیل، رایحه ای ملایم و برازنده دارد. این ادکلن که در سال 2002 عرضه شد، از ترکیب نت های پرتقال، ترنج و مشک برای ایجاد رایحه ای تازه و دلپذیر که لبخند ها را به خود جلب می کند استفاده کرده است. قبل از هر گردهمایی دوستانه ای می توانید این ادکلن را استفاده کنید. عطر این ادکلن مردانه ، برای ساعت ها باقی مانده و اعتماد به نفس شما را برای انجام هر کاری بالا می برد.


ادکلن مردانه تام فورد نویر (Tom Ford Noir)

عطر مردانه Tom Ford Noir عطریست آروماتیک و ادویه ای برای جنتلمن های واقعی. این عطر خلاقانه و جذاب در سال 2012 معرفی شد و به سرعت مورد استقبال تام فورد باز ها قرار گرفت. عطر مردانه تام فورد نویر یکی از محبوب ترین عطرهای سال 2012 می باشد.
رایحه ی اولیه آن شامل برگ شاه پسند ، رازیانه ، ترنج ، فلفل صورتی و بنفشه می باشد. رایحه ی میانی آن شامل رز ، شمعدانی ، زنبق ، جوز ، فلفل و مریم گلی بوده و رایحه ی اصلی و پایه تام فور نویر نیز از خس خس ، نعناع هندی ، انواع صمغ های معطر ، چرم ، وانیل ، عنبر و رایحه ای نادر و گرانبها که از حیوانی به نان Civet است گرفته میشود.

ادکلن مردانه ورساچه اروس (Versace Eros)

عطر ورساچه اروس الهام گرفته شده از اساطیر یونان است که به نمادی از مد و عشق برگزیده شده است. این عطر مردانه توسط Aurelien Guichard طراحی شده است و با رایحه ای تازه ، چوبی و کمی شرقی بعنوان عطری پرطرفدار برگزیده شده است.
رایحه های تشکیل دهنده این عطر شامل سیب سبز و لیمو ایتالیایی در نت اولیه و گل شمعدانی در نت های بعدی آن می باشد.


ادکلن زنانه لالیک لامور (Lalique L`amour)

لالیک لامور عطری برای بانوان که در سال 2013 وارد بازار گردید. رایحه این عطر با ترنج و گل رز شروع می شود ، نت میانی آن رایحه یاسمن ، گل مریم است و در نت پایانی رایحه سدر ، چوب صندل و مشک است که نت پایانی این عطر را بسیار خاص و شکیل نموده است. رایحه این عطر ملایم و شیرین و کمی ترش می باشد.


ادکلن مردانه بولگاری (Bvlgari Pour Homme)


عطر مردانه­ ی Bvlgari Pour Homme Soir یک رهبر سطح بالا از بولگاری است. این عطر مردانه­ ی خاطره انگیز و جذاب در گروه چوب­های معطر در سال 2006 تولید شد.  رایحه های غنی و پیچیده­ این عطر ترکیبی از عنبر، چای، ترنج و پاپیروس می­باشد.

رایحه این عطر حس زیبایی از مرکبات را به شما تقدیم می کند و همین کافیست که برای فصل های گرم یک انتخاب بسیار خوب را داشته باشید.

ادکلن مردانه لجند (Mont Blanc Legend)

این ادکلن ماندگاری و پخش فوق العاده ای را دارد. این عطر دارای ترکیبات خنک و شاداب کننده است و نشاط را در گرمای تابستان به شما هدیه می دهد. این محصول افسانه ای مخصوص مردان مدرن و امروزی است.
در ترکیبات آن رز ، شمعدانی ، خزه ، سیب قرمز ، میوه خشک ، اسطوخودوس ، ترنج و ... به کار رفته است. نت ابتدایی با حالتی تقریباً با طراوت و کم شیرین باز می شود و تلخی و سنگینی رایحه در میانه و انتهای آن بروز می کند.

ادکلن مردانه لالیک (Lalique Encre Noire)

مدیران ، مهندسان ، تجار و افراد موفق جامعه بیشترین دوستداران این رایحه ی تند ، تلخ و چوبی مردانه اند. این رایحه آمیزه ای از وتیور ، سرو ، مشک و سایر ترکیبات معطر و تلخ جنگلیست . حکاکی نام lalique روی در چوبی این عطر اصالت این عطر فرانسوی را به تصویر می کشد. در طی سال های اخیر با وجود مصرف زیاد این عطر در بین اقشار مختلف جامعه به جرات باید گفت که هرگز یکنواخت نشده و همیشه مورد ستایش همگان قرار گرفته است. شخصیت Lalique Noire همیشه جاودان بوده و برای عاشقانش اصالت همیشگی به جای گذاشته است. در پایان باید گفت که این عطر در زبان فرانسه با نام جوهر سیاه شناخته می شود که جلوه ای افسانه ای به این همیشه محبوب جهان عطر و ادکلن بخشیده است.

ادکلن مردانه فراری (Ferrari Black)

پس ازمدت ها تولیدات متفاوت از کمپانی های مختلف ، بسیار دور از تصور بود که برند فراری با عطرهای نسبتاً اسپورت خود بتواند محصولی عرضه کند که حتی توان قیاس با تولیدات Niche را داشته باشد! به راحتی می توان آن را در رده ای بالاتر از M7 یا Ford Tuscan Leather قرار داد .
در این مدت کوتاه ، این تولید مردانه علی رغم سنگین بودن رایحه و کلاس کاری ، بازخورد بسیار خوبی در میان خانم ها نیز داشته است! اگر بنا باشد امتیازی را به طراحی این عطر با تمامی فراز و نشیب هایش اختصاص دهیم شاید 10 از 10 نمره ی کمی باشد! این عطر تلفیقی از برترین هاست ...



معرفی ادکلن لالیک در سال ۲۰۰۶ خانه عطر سازی فرانسوی لالیک یک عطر مردانه متفاوت را با نام انکر نویر راهی بازار کرد. ادکلن لالیک، مدت کوتاهی پس از عرضه در بازار توانست به موفقیت های بسیار زیادی دست پیدا کند. به نظر بسیاری از کارشناسان لالیک مشکی بهترین عطر جهان در سال 2006 بوده است. نقطه قوت ادکلن لالیک مشکی ماندگاری بسیار بالای آن است که دلیل این ماندگاری وجود نت های پایه بسیار قوی در این ادوتویلت مردانه است. یکی دیگر از نکات مثبت و بسیار مهم در مورد این عطر شگفت انگیز، پخش بوی بسیار بالایش است این دو نکته بسیار تعیین کننده باعث شده اند تا ادکلن لالیک مشکی کیفیتی بسیار بالا و رایحه ای شگفت انگیز را به شما هدیه کند. ادکلن لالیک مشکی دارای رایحه ای بسیار تاریک و رمزآلود است. ناتالی لورسن طراح ادکلن لالیک مردانه با خلق این شاهکار محدودیت ها را کنار زده تا رایحه ای بسیار انتزاعی و خاص را به مخاطبین ارائه کند. رایحه ای چالش برانگیز و گستاخ! ویژگی های ذکر شده، ادکلن لالیک را بیشتر از یک عطر عمومی برای استفاده روزانه، تبدیل به یک اثر هنری کرده است. لالیک انکر نویر عطری بسیار تاریک، گاتیک و گرم است. دلیل این تاریک بودن استفاده از گیاه وتیور در ترکیب پایه این عطر می باشد. گیاه وتیور معمولا به دو شکل در عطرها وجود دارد مثلا در عطرهای برند کرید این گیاه، بسیار تمیز و صابونی به مشام می رسد اما از طرفی در دیگر عطرها معمولا شامل بویی تاریک و بسیار قوی می باشد. در لالیک مشکی، وتیور (خس خس) باعث شده تا این عطر رایحه زمینی پیدا کند و در عین حال شامل نت های دیگری نیز باشد، برای مثال شما رایحه درخت سرو را در ادکلن لالیک دارید که المان سبز رنگی به آن اضافه می کند و در عین حال کیفیت رایحه وتیور را نیز بهتر می کند. در نت های پایه، لالیک مشکی دارای رایحه ی چوب کشمیر و مشک است هرچند که مشک استفاده شده در آن برای همه قابل استشمام نیست اما در نهایت می توانیم رایحه لالیک انکر نویر را با کلمات چوبی، علفی، سنگین، زمینی، تمیز و تاریک توصیف نماییم. با اولین استفاده از ادکلن لالیک رایحه محصور کننده سرو در نت های اولیه شما را به خلسه‌ای بسیار عمیق خواهد برد. در نت های میانی لالیک انکر نویر ترکیب گیاه وتیور باعث می شود نوعی هارمونی و حالت معنوی در ذهن شما ایجاد شود که به واسطه آن اعتماد به نفس بسیار بالایی پیدا می کنید اما در نت های پایه شاهد غلبه مشک و چوب کشمیر در رایحه‌ی ادکلن لالیک خواهید بود. ادکلن لالیک مشکی برای مردان جوانی که به سمت آرزوهای خود گام بر می دارند و در این راه نیاز به انگیزه ای برای موفقیت دارند، بسیار مناسب است. ادکلن لالیک مردانه رایحه ای بسیار مرموز، عمیق و غیرعادی دارد و برای مردان خاص و جذاب بهترین گزینه است. مردان جوانی که به دنبال عطرهای خاص هستند، طرفدار اصلی لالیک مردانه هستند. به طور کلی لالیک مشکی دارای رایحه ای تلخ و گرم است و با توجه به ترکیباتی که در ساخت آن به کار رفته، بهترین و مناسب ترین فصول برای استفاده از آن زمستان، پاییز و بهار می باشد. مرتبط بخوانید : رایحه های مختلف در انواع عطر پس از معرفی اجمالی ادکلن لالیک مشکی، در ادامه این مطلب قصد داریم به ده نکته جالب پیرامون آن بپردازیم. نکاتی که احتمالا تا کنون از بسیاری از آنها اطلاع نداشته اید، پس با همراه ما باشید تا با این نکات جذاب آشنا شوید : 1. نسخه های دیگر نیز موجود هستند پس از استقبال فراوان از ادکلن لالیک مشکی، خانه عطر سازی لالیک یک نسخه ورزشی به نام لالیک انکر نویر اسپرت (Lalique Encre Noir Sport) و همچنین ورژن زنانه ای به نام (Lalique Encre Noir Pour Elle) از این عطر را به بازار عرضه نموده که هر دوی آنها با استقبال بسیار خوبی مواجه شدند. 2. چرا انکر نویر؟ Encre Noire واژه ای با ریشه ای فرانسوی است که در لغت به معنای جوهر سیاه می باشد. خانه عطر سازی لالیک برای نشان دادن بعد تاریک و رمزآلود این عطر نام انکرنویر را برای آن برگزیده است. 3. دلیل چوبی بودن درب ادکلن لالیک مشکی جعبه ادکلن لالیک مشکی طوری طراحی شده که شیار های چوبی روی آن کاملا نمایان است و همچنین درب شیشه حاوی عطر لالیک نیز چوبی است، استفاده از المان های چوبی در طراحی جعبه و درب بطری ادکلن لالیک به این دلیل است که لالیک انکر نویر از خانواده عطرهایی با ساختار و پایه رایحه ی چوبی می باشد. 4. طراحی در مهد عطرسازی جهان ناتالی لورسن طراح عطر لالیک مشکی متولد مهد عطر سازی جهان شهر گراسه واقع در کشور فرانسه است. این طراح معروف تا کنون در طراحی و ساخت بیش از 100 عطر معروف از جمله اروس، بلک اپیوم، لالیک آمیتیس، کول واتر و ... مشارکت داشته و با برند های بسیار معتبری همچون لالیک، دیویدوف، جیونچی، ورساچه و .... همکاری نموده است. 5. طراحی شیشه و بزرگداشت یاد بنیان گذار طراحی شیشه لالیک مشکی از جوهردان مشهور شرکت لالیک الهام گرفته شده، این جوهردان را آقای رنه لالیک بنیانگذار و موسس برند لالیک در سال 1913 طراحی و به بازار عرضه کرده بود. مرتبط بخوانید : انواع نت های بویایی عطر 6. اسامی متفاوت در ایران در کشور ما لالیک انکر نویر با نام های لالیک مشکی و لالیک مردانه، شناخته می شود و در بازار ایران از نام اصلی آن یعنی انکر نویر بسیار کم تر استفاده می شود. 7. یک عطر و دو بطری ادکلن لالیک مشکی در اندازه‌های 50، 60 و 100 میل تولید شده، اما نکته جالب در این میان طراحی متفاوت شیشه و جعبه انکر نویر 60 میل است، نسخه 60 میل ادکلن لالیک با جعبه ای کاملا متفاوت، با بطری از جنس کریستال و قیمتی تقریبا 7 برابر اندازه های 50 و 100 میل به بازار عرضه شده است. 8. تفاوت در اندازه و غلظت عطر هشتمین نکته ای که درباره این شاهکار خانه عطر سازی لالیک برای شما مطرح خواهیم نمود به گونه ای کامل کننده نکته هفتم این مطلب می باشد. در اندازه های 50 و 100 میل، ادکلن لالیک مشکی در قالب ادوتویلت به بازار عرضه شده اما در اندازه 60 میل علاوه بر تفاوت طراحی و جنس بطری غلظت محتوی درون آن نیز متفاوت بوده و به صورت ادوپرفیوم به بازار ارائه شده است. 9. عشق و نفرت ادکلن لالیک مردانه به گونه ای مشتریان و مخاطبینش را به دو گروه تقسیم نموده، دسته اول کسانی که عاشق و دیوانه این عطر هستند و دسته دوم افرادی که به هیچ عنوان آن را دلنشین نمی دانند، اگر چه تعداد افراد دسته اول بسیار بیشتر تر از گروه دوم می باشد اما طبق نظر سنجی های مختلف ادکلن لالیک مشکی به گونه ای است که یا عاشقش می شوید یا از آن تنفر پیدا خواهید کرد. 10. هر چه سردتر ماندگاری بیشتر ادکلن لالیک مشکی دارای ماندگاری بسیار بالا و پخش بویی مناسب است. زمانی که ادکلن لالیک را در هوای گرم مورد استفاده قرار دهید ماندگاری آن چیزی حدود 7 ساعت خواهد بود اما در هوای خنک مدت زمان ماندگاری به 12 ساعت خواهد رسید و در کل لالیک مشکی عطری است مناسب فصول سرد سال. در پایان این مطلب و با اطلاع کامل از تمامی نکات و زوایای ادکلن لالیک مشکی، اگر فکر می کنید این شاهکار کمپانی لالیک برای استفاده شما عطر مناسبی است، می توانید با خاطری آسوده ادکلن لالیک انکر نویر یا همان لالیک مشکی را با قیمتی مناسب، ضمانت نامه اصالت، ارسال رایگان و 7 روزر ضمانت بازگشت به صورت کاملا اصلی و ارجینال از فروشگاه اینترنتی عطرکده تهیه نمایید. عطر مردانه لالیک لالیک نیز همانند بیشتر برند های مشهور عطر سازی که در کشور فرانسه قرار دارند، در این کشور بنا نهاده شده است. این برند از زمانی که فعالیت خود را در صنعت عطر سازی شروع کرد توانست برای خود طرفداران بسیار زیادی را جمع کند. عطر زنانه لالیک همواره زبان زد عطر ها بوده است و هواداران خود را داشته است، این امر نیز دلیلی جز کیفیت عالی نداشته است. حال که این کیفیت در رایحه عطر بوده باشد و یا در ظاهر و ماندگاری آن. اما شاید جالب باشد بدانید که عطر مردانه لالیک نیز به همان اندازه با کیفیت بوده و ظرفداران پر شمار خود را دارد که ما نیز تصمیم گرفتیم در این مطلب ۷ عطر مردانه لالیک را که طرفداران بیشتری دارد را برای شما معرفی کنیم. معرفی ۷ عطر مردانه لالیک عطر مردانه لالیک مدل Pour Homme Equus EDP عطر مردانه لالیک مدل Encre Noire EDT عطر مردانه لالیک مدل White EDT عطر مردانه لالیک مدل Hommage a l’homme Voyageur EDT عطر مردانه لالیک مدل Encre Noire A L`Extreme EDP عطر مردانه لالیک مدل Encre Noire Sport EDT عطر مردانه لالیک مدل Hommage EDP عطر لالیک مدل Pour Homme Equus EDP عطر مردانه لالیک پور هوم اکو اس اولین عطری می باشد که در این لیست ما خود را جای داده است. این عطر مردانه دارای رایحه شیرینی می باشد که که آقایانی که به رایحه های شیرین علاقه مند می باشند می تواند یکی از ایده آل ترین گزینه ها باشد. عطر لالیک پور هوم اکو اس در نت آغازین خود رایحه لیمو ترش، بالنگ و ترنج می باشد که رایحه ای جذاب می باشد. در نت میانی نیز این عطر مردانه لالیک رایحه جوز، هل، چوب ماهون، برگ بنفشه و سرو کوهی را پخش خواهد کرد که تمامی اطرافیان را سر مست می کند. در نت پایانی نیز این عطر خوشبو رایحه درخت سرخ چوب، خس خس و چرم و مشک را خواهد داشت. عطر مردانه لالیک پور هوم اکو اس دارای رنج قیمتی ۱۵۰تا۲۰۰ هزار تومانی می باشد که این قیمت برای ظرفیت های ۷۵ میلی لیتری آن است. این عطر مردانه لالیک طبع ملایمی دارد و برای استفاده از آن در فصل بهار و پاییز بسیار مناسب بوده و تمامی کسانی که از آن در این فصل از سال استفاده کرده اند بسیار راضی بوده اند. برای خرید عطر لالیک ذکر شده شما می توانید از لینک زیر استفاده کنید و خود را به یکی از مردان جذاب و خوشبو تبدیل نمایید. عطر مردانه لالیک انکر نویر با قیمت استثنایی خود را در دل طرفداران بوی چوب به خوبی باز کرده است، شاید جالب باشد بدانید که این عطر در حجم های ۱۰۰ میلی لیتری رنج قیمتی ۱۰۰تا۱۵۰ هزار تومانی دارد که برای این عطر خوشبو بسیار ایده آل می باشد. پیشنهاد ما به شما رویایی ساختن لحظات خود در زیر باران با این عطر می باشد. چرا که رایحه ترکیبی آن با بوی باران می تواند بسیار بسیار ایده آل و اغوا کننده باشد. حال شما نیز اگر وسوسه شده اید که این عطر مردانه خوشبو را خریداری کنید، تنها کافیست با مراحعه به لینک زیر آن را سفارش داده و در درب منزل خود آن را تحویل بگیرید. عطر لالیک مدل Encre Noire EDT لالیک انکر نویر به یکی از عطر هایی معروف می باشد که دارای رایحه چوب غلیط و فوق العاده ای می باشد. و علاوه بر این که اقایان نسبت به آن ابراز علاقه می کنند، بانوان نیز از آن استفاده کرده و همواره نسبت به بوی چوبی آن ابراز علاقه می کنند. این عطر مردانه در نت آغازین خود رایحه چوب سرو را خواهد داشت که پس از آن در نت میانی رایحه ونیور را پخش می کند و در نهایت رایحه چوب کشمیری به مشام اطرافیان می رسد و ترکیبی بسیار جالب توجه از چوب را به وجود می اورد. این عطر خوشبو همواره در لیست بهترین عطر با رایحه چوب بوده است و شما نیز می توانید آن را امتحان کنید. عطر لالیک مدل White EDT لالیک وایت همانطور که از نامش پیداست عطری بوده با ظاهری سفید رنگ که بویی خاص و فراموش نشدنی دارد. با استفاده از این عطر مردانه لالیک شما می توانید در مجالس مختلف و قرار های خود بسیار صمیمی و جذاب جلوه دهید و دوستان خود را به سمت خود جذب کنید. رایحه خنک و رایحه ترش به گونه ای می باشد کم تر در عطر ها می توان آن را در کنار یک دیگر پیدا کرد اما عطر مردانه لالیک وایت این امکان را برای دوستان داران این نوع رایحه فراهم آورده است تا با آن خود را بسیار جذاب تر از هر لحظه دیگری جلوه دهند. گفتنی است که این ادکلن لالیک در رنج قمیتی ۲۰۰الی۲۵۰ هزار تومان به فروش می رسد که مربوط به حجم های ۱۲۵ میلی لیتری آن می باشد. این عطر خوشبو در نت آغازین خود رایحه برگ پرتقال و ترنج را خواهد داشت که پس از آن در نت میانی رایحه بنفشه سه رنگ، فلفل سیاه و هل سیز را پخش خواهد کرد. همچنین در نت پایانی نیز این عطر رایحه اسانس های سدر و مشک را خواهد داشت که ترکیبی بسیار جذاب می باشد و در فصل های سرد سال مانند زمستان و پاییز می تواند کارامد بسیار بالایی داشته باشد. اگر شما نیز به این عطر علاقه مند شده اید می توانید آن را از لینک زیر سفارش داده و در درب منزل خود آن را تحویل داده و مبلغ آن را پرداخت نمایید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 978
  • بازدید کلی : 4,028